Főoldal Cégünkről A Fleet Administrator Egyedi szolgáltatások Support Administrator
 
 
 
   
 
       
 
  A Fleet Administrator  
 
A Fleet Administrator
A Fleet Administrator egy olyan ügyviteli célszoftver, amely integráltan támogatja tetszőleges méretű, összetételű és földrajzi elhelyezkedésű gépjárműpark napi adminisztrációs ügyintézését, a technikai folyamatok egyértelmű nyomon követését és ellenőrzését, valamint a pénzügyi elszámolások technikai és számszaki felügyeletét. 

Lehetőséget biztosít az arra feljogosítottaknak on-line módon az információk elérésére, az események nyomon követésére.
A bonyolult feladatokat munkafolyamatokba (eseményekbe) szervezve varázslók, könnyen kezelhető képernyők segítségével egyértelműsíti és nem hagy lehetőséget az adatok elfelejtésére, lépések (résztevékenységek) kihagyására. (folytatáshoz kattintson a címre)

Az események bárki által (aki ismeri a rendszer használatát) folytathatók, így a technikai munkatársak egymást egyszerűen helyettesíthetik.
Könnyen mérhető és ellenőrizhető a kezeléssel foglalkozó munkatársak tevékenysége
Az emberi erőforrások hatékonyabban használhatók.

Lehetőséget biztosít pénzügyi, beszerzési-üzemeltetési stratégia kialakítására és ellenőrzésére:
 - A gépkocsi állományok egységes felügyeletével, az üzemeltetési adatok összehasonlításával 
 - A döntéshozóknak a megfelelő kimutatások elkészítésével
 - A szerződésekkel kapcsolatos napra kész egyenleg adatok biztosításával
 - Az operatív feladatok határideinek jelzésével, a munkaerő jobb ellenőrizhetőségével
 - Az emberi tényezőből (feledékenység, gondatlanság) fakadó hibalehetőségek előre definiált munkafolyamatok által való kiküszöbölésével

Gyakran Ismételt Kérdések
  Összegyűjtöttük a Felhasználók által kérdezett, leggyakrabban előforduló kérdéseket. A megtekintéshez kérem kattintson a feliratra, vagy ide.
 
 
A Fleet Adminisztrátor főbb funkciói


Törzsadat kezelés
Munkafolyamatok támogatása, esemény kezelés
Pénzügyi támogatás
Dinamikus lekérdező rendszer
Web-alapú információs modul
Rent-a-Car modul
SMS, E-Mail tájékoztatási modul
Jogosultságkezelés
Egyebek
Saját-szerviz modul
Raktár modul
Opcionális útnyilvántartó rendszer

Törzsadat kezelés


  - Gépjárművek (extrák, gumi abroncsok, használók, típusok, szerviz intervallumok, cégautó szintek, biztosítások,
finanszírozások, biztonságtechnikai eszközök, digitalizált dokumentumok) adatai
  - Partnerek (magán- és jogi személyek) adatai
  - Üzemanyag kártyák adatai
  - Szerviz szerződések adatai
  - Ügyfél szerződések adatai
  - Futáskilométer nyilvántartás
  - Gumiabroncsok futásteljesítményének nyilvántartása
  -  Raktár modul

 
Eseménykezelés

Mit nevezünk eseménynek? A gépkocsi kezelése során felmerülő több, önálló lépésből álló munkafolymatot. Jelenleg 40-nél több fajta található a rendszerben:
 - Szerviz (kötelező, eseti)
 - Egyeztetések (szervizzel, használóval)
 - Írásos munkamegrendelés készítése
 - Munkák elvégzésének ellenőrzése
 - Beérkező számlák ellenőrzése
 - Mozgatás (mozgatási munkalap készítése)
 - Csere gépkocsi (saját szabad gépkocsik foglalása, kiadása, visszavétele)
 - Bérgépkocsi igénylés, rendelés, átadás
 - Káresemény
 - Gumiabroncs cserék (eseti, ill. garnitúra csere)
 - Segélyszolgálat
 - Dolgozói költségelszámolások
 - Üzemanyagkártyák használatának nyomon követése (letiltás, gyártatás)
 - Gépkocsi átadás-átvétel
Pénzügyi támogatás

 - Szerződések nyilvántartása
 - Számlázás
 - Szállítói számlák kezelése
 - Vevői, szállítói folyószámla, kintlévőség kezelés
 - Banki modul
 - Pénztár modul
 - Szerződés szerinti egyenlegek nyilvántartása
 - Banki terminál rendszerekkel kapcsolat
 - Elektronikus számlamellékletek beforgatása, automatikus kontírozása
 
Dinamikus lekérdező rendszer


A dinamikus lekérdezések eredményét listának nevezzük. A funkció segítségével számos döntéstámogató és statisztika információ kinyerhető a rendszerből.

 - Egyénileg összeállítható listák (alap lista formátumok adottak)
 - Különböző intézmények, telephelyek információinak bemutatása
 - MS Office kompatibilis output (Excel formátum)
 - Elkészített listák WEB-en történő publikálása

Web alapú információs modul

 - Kommunikációs felület biztosítása a gépjármű használók számára
 - Szerviz és egyéb igények bejelentése, mely a kezelői felületen azonnal megjelenik
 - Gépjárművekkel kapcsolatos költségek lekérdezése, folyamatok nyomon követése
 - Figyelmeztetés a várható események bekövetkezésére (lejáró dokumentumok, kötelező szerviz, stb.)

 
Rent-a-Car modul

 - Rövid távú bérletek kezelése
 - Foglalási, előjegyzési naptár
 - Több díjtáblázat kezelése
 - Azonnali számlázás
 - Dokumentumok, szerződések nyomtatása
SMS és E-mail értesítési modul

 - A gépkocsi használók számára közvetlen üzenetek eljuttatása
 - Figyelmeztetés automatikusan előre jelezhető események bekövetkezésére
 - Egyedi kezelői üzenetek kiküldése meghatározott címzetteknek
 
Jogosultságkezelés

 - Előre beállított szerepkörök (kezelő, adatrögzítő, felügyelő), tetszőlegesen definiálható hozzáféréssel
 - A beállított szerepkörök használónként egyedileg módosíthatók (adathozzáférés, módosítások, törlések engedélyezése)


 
 
  Elérhetőségek Tel.: +3670-394-1046 E-mail: info@bma-informatika.hu Postacímünk: 1113 Bartók Béla út 93.